субота, 23. јануар 2016.

Aura Absolute Shine+Aura lipliner-review

 Danas radim recenziju Aurine olovke i sjaja za usne, primetili ste mozda da obozavam Auru.Zaista je to brend u koji se nikada nisam razocarala, a i ono sto je odmah bitno posle kvaliteta, cene su im sjajne.Prate svetske beauty trendove a i uz to jako kvalitetan brend.


Aura lipliner longlasting 50-ove Aurine olovke su fantasticne.Jako su mekane i kremaste, lepo se razmazuju i komotno se mogu nositi kao karmin.Boja je ona koralna narandzasta, jako mi se dopada, mada je malo stedim za prolecne dane, jer mi je bas prolecna.Divna boj i tekstura, cena im je oko 300-400 dinara, sto nije skupo, jer ova olovka zaista nema mane, postojane su i lako se rezu, ne baca se nista,
 Aura Absolute shine/515 Lovely Beige-ovo je sjaj koji sam dobila od drugarice i sasvim je slucajno ubola istu boju kao sto ja imam olovku.Ima manu-nije postojan, ali ja ga uvek koristim sa olovkom, tako da mi to nije bitno.Nije lepljiv i ako ce vam tako delovati prvih par sekundi kada ga nanesete.Ono sto mi se jako dopada kod ovog sjaja, to je cetkica, super je prcizna, zaista se lako nanosi, prijatan je na usnama i ne razliva se.I kao sto mozete videti jako su pigmentisani sto je uvek dodatan plus.

5 коментара:

  1. Pošto Aura tek za nekoliko dana dolazi na police naših drogerija, ove proizvode definitivno ću razmotriti. Odlično napisano! ☺

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično si odradila recenzije,divno :D proizvodi su jakooo kvalitetni,i cena je veoma povoljna ☺

    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши