уторак, 15. март 2016.

DEBORAH milano blush

U ovom postu pisem vam o jednom savrsenom rumenilu, marke DEBORAH.Sto se tice te marke, smatram da je najbolja marka u tom cenovnom rangu.Ja bukvalno nisam probala ni jedan njihov proizvod koji mi se nije dopao.Secam se da jos kada sam krenula da se sminkam, prva paleta senki mi je bila ona njihova sa 3 boje, kupila mi ju je mama za maturu  za kraj  8. razreda i ona ja sam ju je nanela oko 5-6 popodne, posle sam i igrala i bila je vrucina i posle smo mature smo svi prenocili u skolskom dvoristu i ja nisam skidala sminku i ujutru kada sam dosla kuci oko 8 senka je i dalje bila tu, bez prajmera, bez icega, naravno ne u potpunosti, ali nije ni neuredno izgledala.No, danas nismo tu da bi priccali o tome, danas pricamo o ovom rumenilu, koje ja jjako cestto koristim i kao bronzer.
Kupila sam ga u Liliju i platila oko 500 dinara.Jako su pigmentovana, ali ne pretrano da izgleda napadno, postojana  i simerasta.Potrebna je jako mala kolicina.Ne truse se i lako se nanose, a fenomenalno izgledaju na fotografijama.Izbor nijansi je odlican, ovo moje je u nijasni 52 TERRACOTTA.Ja ga nanosim sa essence cetkom za rumenilo.Hajlajt stavljam retko kada kad izlazim uz ovo rumenilo, jer i nije bas potreban, s obzirom na to da ovo rumenilo ima predivne sitne sljokice, koje se jako lepo presijavaju.Pakovanje je super, meni se ove stvari lako razbiju, jer sam uzasno smotana i sve mi ispada, medjutim ovo pakovanje je jako kvalitetno i cvrsto odradjeno.
Sve preporuke za ovo rumenilo, ja imam mladu i delimicno osetljivu kozu, kombinovanu i ovo rumenilo mi nije izazvalo nikakve potkozne bubuljice, crvenilo, alergiju...zaista savrsena stvar.



Нема коментара:

Постави коментар