четвртак, 3. март 2016.

My 3 favorites! #2

I novi post je konacno tu.Moja 3 favorita.Danas je tu beauty post, dok za sledecih par dana spremam neke postove o zenama, posto se 8.mart priblizava.
 
Za pocetak zelim da vam pricam o ova dva laka koja ja kombinujem.To su Oriflame The One u nijansi  Capuccino i Avon Gold Nail Wear Pro u nijansi Golden Dream.Kada iskombinujem ova 2 laka bukvalno ne mislim nedelju dana o noktima.Braon stavim u dva sloja, jer jedan ipak nije dovoljan, a ove zlatne sljokice mkako vam se dopada stavite, ja nekad stavim jedan sloj nekad dva.Nokti izgledaju kao da ste stavili gel.Predivni su zaista.Kolicina ovih lakova je fenomenalna, zaista je ambalaza ogromna, ovaj iz Oriflema 8ml, a ovaj zlatni iz Avona 12 ml.Tako da cete se podosta druziti sa njima.meni su ovi Oriflame The One lakovi fenomenalni, ja ih obozavam.

Essence lip liner-Olovka za 130 dinara, koja radi fenomenalan  posao.Nijansa je 05 soft berry.To je ona cuvena Kylie Jenner nijansa, to jest boja mesa.Ja je nekada nosim samostalno, medjutim morate staviti malo labela, a nekad i sa nude karminom.Malo je suvlja, ali okej je.Postojana, precizna, zaista se moze lepo raditi sa njom.Inace ja essence olovke obozavam.Najbolji proizvodi iz essenca po meni su njihove olovke i maskare.




Нема коментара:

Постави коментар